Den lilla söndagstrippen

Spelningen gick bra. Bilturen dit var riktigt underhållande. Lotta hade lånat en GPS, som konstant talade om mig för mig att 'Om 250 meter ska du svänga höger. Om 100 meter ska du svänga höger. Om 15 meter ska du svänga höger. Sväng höger!' Eftersom jag kan skillnaden mellan höger och vänster, nådde vi så småningom målet. Väl framme hade vi en intressant och rolig spelning i en primitiv kyrkmiljö. Nästan allting gick fint och efteråt fick vi blommor av den snälla personalen.

Har fått lite övningar av min sånglärare, som jag just nu övar på. Det är roligt att komma igång.

Cathrine, nu är det vår igen.




Kommentarer
Cathirne
2008-04-30 kl 09:50:50

Ja, sannerligen är det vår... Med allt vad det innebär...

Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback