Fredag

Äntligen helg igen! Sitter här och känner mig härligt fri från alla förpliktelser. Hade tänkt att fira med en tur till ICA. Ja, jag vet, det låter lite tragiskt, men jag glömde att köpa lite saker när jag var där igår.. Det blir förmodligen en fantastisk stund med bara personalen och jag i omlopp!

På söndag har jag spelning i Millesvikskyrkan utanför Säffle. Det blir en konsert på 8 låtar i blandade genrer; Både jazz, visor och klassiskt. Ska spela solo för första gången på ett helt år. Än så länge är jag inte alls nervös, vilket är skönt. Det kan ju inte gå värre än åt helsike, som jag brukar säga. ;)




Kommentarer
Carolina
2008-04-05 kl 09:18:29 http://tycho85.blogspot.com

Hur gick det med sånglektionen! Åååå....jag skulle vilja höra dig spela! KRAM!!!

LoyZ
2008-04-06 kl 09:38:46 http://vasiliou.blogg.se

Lycka till gumman! Jag är säker på att det kommer gå jättebra!! ;D Puss på dig!

Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback