Helgen

Efter många shoppingtimmar med Ans inne i Karlstad centrum, har jag äntligen hittat nya jeans och vårskor. Som jag har letat.. Nu känner jag mig väldigt nöjd!

Spelningen idag var intressant. Det är inte varje dag man ägnar 45 minuters väntetid utanför kyrkan man ska spela i, undrande varför det inte är någon där. Till slut kom vi dock fram till att vi befann oss vid fel kyrka.. Det var bara att hoppa in i bilen, åka den där extra milen och hastigt förbereda sig inför konserten. Allting gick bra i slutändan. Det var mycket folk också. Kul!

Ser nu fram emot en lugn och skön hemmakväll.




Kommentarer
sosso
2008-04-13 kl 22:56:54 http://zuzu.blogg.se

Åh, nya jeans och skor?? Naaajs! :D
Jag måste också köpa jeans och skor snart..

Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback