Klagomuren

Senaste blomnytt: Han ser väldigt vissen ut, men kanske kanske överlever han. Om jag har tur. Om jag tar hand om honom.

Nu ska jag ägna några rader åt att beklaga mig, så om du inte vill läsa är det bara att hoppa över detta stycke. Okej, here it goes. Jag vill sova. Sova, sova, sova. Jag vill lägga mig i min mjuka säng, slockna och sova tills klockan ringer. Jag vill vakna utan att vara yr i huvudet och må illa av trötthet. Jag vill också vara pigg. Det är något jäkla fel när man knaprar sömnpiller och ändå kan vara uppe och göra saker. När man kan vara ute och cykla efter ett dygns vakande. Två nätter utan nästan någon sömn alls den senaste veckan. Det är inte så bra odds.

Ber om ursäkt för att jag är så osocial och passiv just nu, i alla bemärkelser. Det går inte att bete sig normalt, fatta beslut och allt sådant där som är nödvändigt. Det går bara inte.

Jag måste ordna upp det här nu.



Kommentarer
sosso
2008-04-01 kl 13:39:36 http://zuzu.blogg.se

Jag förstår att du inte är på topp, det är inte så konstigt! Fattar inte hur jag skulle palla det alltså :/
Ja, du måste ordna upp det här nu så du kan må bra igen och njuta av skola och umgänge!=)
stor puss på dig!

Erika
2008-04-01 kl 19:37:08 http://erikaviktoria.blogspot.com

Usch, det låter inte så bra! =( Ja du måste försöka ordna upp det här. Det är inte alltid så lätt när man har att göra med läkare, men försök att va envis! Du är värd att få må bra!! Jag tänker på dig och håller tummarna för att det snart ska börja ordna upp sig. =) En massa kramar till dig från mig!

Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback