Snart, snart, snart..

Håller just nu på att packa min lilla väska, som ska följa med mig till Götet imöra. Det är nästan det svåraste med att resa bort. Vad ska man ta med sig egentligen? Tandborste och allt nödvändigt såklart, men vad för kläder? Vem vet om det kommer att ösregna, snöa eller vara 30 grader varmt? Det är ju Sverige vi snackar om. Jag tycker nästan att det är lättare att packa till en utlandssemester än till en helg i en annan stad. Underligt, men sant.

Idag är jag grymt stolt över mig själv. När jag låg sömnlös tidigt imorse kändes dagen oändlig. Nu när jag ser tillbaka på den, var den nog inte så lång som jag trodde att den skulle bli. Gehöret gick bra, sånglektionen gick bra; jag undervisade till och med på ensembleledningen. Undertecknad hade gjort alla läxor utom satsläran. Okej, jag hade inte plankat veckans youtube-låt heller. Detaljer, detaljer. Det jag skulle komma fram till med mitt tjat, var i alla fall att jag klarade mig igenom dagen med råge! Ett extra plus för att jag har tvättat och diskat nu på kvällen också.

Bara en natt och en lektion kvar, så är jag off to Cathrinen. Hur många tror att jag kommer att sova i natt?




Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback