Arvika

Hoho. Det verkar som om min kropp har ställt in sig på att vakna tidigt numera. Imorse vaknade jag klockan sju och var helt klarvaken. Lyckades att slumra fram till klockan nio, men sedan var det bara att vandra upp. Hade varit okej om jag inte varit uppe till tre igår kväll.. Trött.

Igår tog jag bilen upp till Arvika för att ha myskväll med Sosso och Cissi. Det var så fint att se dem igen! Vi hyrde film, käkade onyttigt och pratade ihjäl oss. En lagom seriös fredagskväll efter en lång veckas jobb.

Känns lite underligt att vara hemma igen, men samtidigt väldigt skönt. Även om det förstås bara är för en kort tid. Jag kommer egentligen inte hem på riktigt förrän om två veckor, då skolan börjar. Det blir mycket att stå i när man återvänder nästa gång. Mycket övning. Det är i alla fall bra att här är kliniskt rent, för en gångs skull. Nymöblerat och fräscht. Åh, jag tycker om min lägenhet!

Jag väntar med spänning på att få ägna kvällen åt Cathrinen. Förstår inte hur det ska gå i höst utan henne vid min sida 24/7. Hon är ju beroendeframkallande, den människan.



Kommentarer
sosso
2008-08-10 kl 00:08:13 http://zuzu.blogg.se/

Ja jag vet, skitväder! Men det blev hyfsat fint sen iallafall.

Var det inte du som sa att det skulle bli fint? :P

Hoppas det blir fint när vi blir lediga iallafall! Puss och kram :)

Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback