Hamnfestivalen

Nu känns det som sommar igen. Nu har jag varit på hamnfestivalen. Soft är ordet. Kul att umgås lite med Sandra (och Cathrine, självklart). Vi har missat varandra alldeles för många gånger denna sommaren. Träffade dessutom en hel del gammalt Karlstadfôlk. Kul att catcha up och få veta lite mer om vad som händer.

Idag är det en sådan där dag då man går runt och känner sig alldeles mysig. Jag vaknade imorse, nöjd över att jag hade sovmorgon. Ligga och dra sig i sängen med en bok i handen är det bästa. Den övriga dagen har jag ägnat åt lite småplock. Se på film, spela lite gitarr och piano, sjunga (lite svårt när man har pratat sig hes i hamnen), tjöta i telefon med Cathrinen.. Tänker inte göra så mycket mer än så heller. Det är precis lagom för en regnig dag som denna.




Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback