Skolstarten

Nu har skolan alltså börjat igen. Det har varit lugnt och skönt så här i början, vilket jag uppskattar. En lugn vecka är vad som behövs för att komma in i det hela. Hur som helst, mitt schema är i princip klart inför terminen. Ser ut som om jag har sovmorgon fyra dagar i veckan. Skulle jag väl kunna gå med på.. ;) Onsdagarna ser dock rätt tunga ut, med fyra lektioner mellan 8.30-17.45 och sedan dansträning på kvällen.

Igår hade jag riktigt kul hos Sosso, med fixande inför nollningen! Såg på film och sedan barnprogram på youtube efter allt ordnande. Gissar att de flesta läst om det hela på Sossos blogg. Om inte, föreslår jag att ni läser hennes inlägg!

Idag ska jag för övrigt ha min första pianolektion. Minns ni den där gången jag övade för ett par veckor sedan? Jo, det blev den enda övningen det här sommarlovet.. Jag undrar just hur glad Erik blir när han får höra det! Hoho




Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback