Sommaren 2008

Här kommer en liten lista med saker jag uppskattat under denna sommar. Skriver den så att både de inblandade och jag kan vältra sig i minnen..

Fika i fårhagen/Grillning på Skutberget Inte bara ett minne för att det var soligt, varmt och mysigt, utan även för att jag fick umgås med mina kära vänner när jag som mest behövde en paus från allting.

Hultsfred Lång bilresa, övernattning mitt i ingenstans, skratt, gott sällskap, festival, grymt bra band.. What else to say?

Midsommar Mysigt, som alltid med er. God mat (åt ju mer än en potatis), god dryck och sedan lite musik ovanpå det. Enda som fattades var fint väder och Skutberget, men än är det många midsomrar kvar.

Annas avskedsfest Grymt roligt är det enda jag kan säga!

Alla shoppingrundor/Atlantisstunder/bilturer med Anna Seriöst, har fortfarande inte vant mig vid att du har flyttat.

Hamnfestivalen Har aldrig blivit så förvånad som när vi kom dit och såg de tomma borden. Ovanlig festival. Dock blev den mer lik sig efter det sedvanliga besöket på Burger King. Riktigt kul det med. För att inte tala om nostalgiskt.

Alla analysstunder i en soffa med Cathrinen och en kopp te Det är ju det vi gör bäst. Låter timmarna gå och bara pratar, pratar och pratar. Jag önskar att vi bodde vägg i vägg och alltid kunde ha det så här.

Stockholm Det känns alltid, alltid bra att umgås med Karro. Tiden går alldeles för fort; det är det enda jag kan säga. Alldeles för fort. För övrigt är jag glad att jag fortfarande umgås med killarna. För kul, det har man verkligen med dem.

Tid spenderad med familj och vänner Har verkligen tagit igen förlorad tid. Jag har bara umgåtts med folk jag velat ägna min tid åt. Det känns hur bra som helst.

Jobbet Okej, kanske inte var det absolut roligaste, men jag hade roliga raster och jag tjänade pengar. Värt att nämna.

Har jag glömt något?



Kommentarer
Senemizz
2008-08-26 kl 08:55:46

Hehhe..precis...höjdpunkterna på jobbet va alla raster som vi åt på och lönen i slutet av månaderna liksom ;P

Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback