Kärlek

Vissa dagar känner man sig älskad. Idag är en sådan dag. Egentligen finns det ingen anledning för mig att känna mig mer älskad än någon annan dag, men ändå är det så just nu. Kanske är det dags att slå sig i huvudet och förstå hur lycklig man är som har både familj och vänner som älskar en. Att inse vilken lycka det är att alltid ha någon att gå till, vad som än gäller. För så är det. Jag har alltid någon att vända mig till; även om det bara är för att tala om att jag har tråkigt eller inte kan sitta still. Jag kan alltid vara säker på att någon finns där och lyssnar. Den vetskapen är mer värd än någonting annat. Tack till alla nära och kära! Tack för att ni finns!

Som bonus till det här inlägget avslöjar jag att jag är galen. Det är ingen nyhet; snarare ett återkommande konstaterande. För seriöst.. Helt ärligt.. Nog kan det väl inte finnas någon mer på denna jord som har julkänslor i augusti?




Kommentarer
sosso
2008-08-10 kl 22:33:06 http://zuzu.blogg.se/

Tack för att DU finns! :*



Haha ja du är nog galen om du redan har julkänslor! Why? :P

Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback