Julkonsert

Igår åkte jag iväg till Millesviks kyrka för att ha julkonsert. Allting gick bra. Kändes som en helt okej konsert faktiskt, så det var skönt. Mycket folk i kyrkan också. 80 personer hade letat sig ut på landet för att se oss! Man kan väl inte annat än att vara nöjd efter det!

Innan ni hunnit undra, så kan jag meddela: Ja, jag är fortfarande hes. Ja, jag har fortfarande hosta och nu är jag snuvig också. Det här var den längsta och segaste förkylningen jag haft på länge. Hostan kom i lördags; först idag känner jag mig riktigt förkyld. Vad hände med tre-dagar-och-sedan-är-det-över? Får väl skylla mig själv som gick ut på krogen, men ändå... Är redigt trött på det här nu.




Kommentarer
sosso
2008-12-28 kl 00:44:02 http://zuzu.blogg.se/

Stackars gumman! Krya på dig nu!

Pusspusspuss

Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback