Slutet på något gammalt, början på något nytt

Året lider mot sitt slut och det är dags att ta sig en funderare på allt som hänt och ska hända. Hur har livet varit det senaste året? Vad kommer att hända under 2009? Jag är inte synsk, så för min del blir det mest en tillbakablick på året som gått. 2008 kommer jag att minnas som händelserikt och roligt. Självklart är livet alltid som en berg- och dalbana, men det här året har mestadels varit en nerförsbacke och det är jag tacksam över!

Plus: Dretbra spelningar, nya och gamla vänner, storstadsresor, festival, fester
Minus: Inget Spanien, vissa personers velande, sjukdomar

Jag planerar att fira ut det gamla året i Göteborg tillsammans med de där jag alltid sitter ihop med. Där kommer jag också att fira in ett nytt år och... ja, en ny ålder. Number 23 är det som gäller snart.

Dagens notis: Ny bloggdesign. Så går det när man är ledig!




Kommentarer
sosso
2008-12-29 kl 14:23:02 http://zuzu.blogg.se/

Jag säger detsamma, så fuckin unbelieveble skööönt att ha lov! Vill verkligen inte börja igen...

Saknar dig! Pusspuss

Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback