Stolt

Idag hade jag sista lektionen med mina elever innan jullovet. Jag blev glad, för idag var de riktigt duktiga! Jag är så stolt över dem! Det är lite häftigt att man har lärt dem allting alldeles själv också. Att jag tydligen lyckats engagera. Min ena elev ville spela på sin julavslutning och sedan kom min andra elev och ville göra samma sak. Det är kul att de verkligen försöker och vill fortsätta att spela! Jag har inte tagit död på deras intresse än! Hurra!

Så har den stora dagen kommit. Imöra ska vi till Stockholm för att se Alter Bridge. Det ska bli grymt kul, men jag måste verkligen säga en sak och det är att det inte kommer att bli samma sak utan dig, Karro... Det var ju vi som skulle stå där. Jag fattar inte vad som hände. Kom hem från Malta nu! Jag saknar verkligen att umgås med dig.

Hur som helst... Alter Bridge imöra och vi som åker kommer att ha grymt kul! Mycket bilåkande också, så det gäller att ladda iPoden! Varning alla Stockholmare, för here I come!



Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback