Julgranen

Då var årets julgran klädd! Som vanligt höll granen på att ramla sönder (den är tyvärr av plast), ljusslingan var för kort, glittret var trasigt och kularna alldeles för många, men i slutändan blev det vackert! Precis som alltid! Jag är mycket nöjd över mitt jobb. Julmusiken spelas för fullt och stämningen är på topp. Nu känns det att julen närmar sig...

Idag inhandlades julmaten (och ett klädesplagg). Föräldrarna och jag åkte dessutom till min syster och hennes pojkvän på julfika. Imôra ska de sista julklapparna köpas, håret ska klippas av lilla söta Anna och på kvällen är det dags för den traditionella julmiddagen; i år med en decimerad skala av vänner. Jag ser verkligen fram emot allting just nu. Det är så här livet alltid ska vara!

Fast jultomten, jag önskar mig fortfarande en vit jul...




Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback