Läses på egen risk

Jag tackar Millesvikskyrkan för att de gav mig en chokladask efter spelningen i fredags. Den har räddat mitt liv de senaste dagarna! Utan chokladen hade jag inte varit någonting. Då hade jag bara varit en tragisk, förkyld människa, som inte haft något att göra. Nu kan jag ju ta en chokladbit då och då. Uppmuntran, uppmuntran!

Det är extremt vad jag bloggar och tycker synd om mig själv just nu, men seriöst... Vem vill ägna hela jullovet åt att vara sjuk? Jag är ju i Karlstad! Jag borde shoppa, träffa tôsera, träna... Listan med roliga saker kan göras mil lång, men vad gör jag? Jag sitter här och tycker synd om mig själv. Håller långsamt på att förvandlas till en soffpotatis. Musklerna har förtvinat och färgen i ansiktet är numera icke-existerande. Mina stackars underkläder är äckligt rosa efter en tvätt i maskinen också. Snart ser jag väl ut som Gollum med rosa hotpants. Jag överdriver inte alls, som ni säkert förstår... ;)

Nej, men det hade varit kul om jag åtminstone blev friskare istället för sjukare. Imôra skiter jag i hur dåligt jag mår; jag ska till stan, träffa Anna och köpa mig en nyårsblåsa. Jag ska åka till Göteborg med snygga kläder, döende eller inte. Och jag tänker inte slösa bort ännu en födelsedag genom att vara sjuk. Så det så.

Sådär, då har jag klagat färdigt för resten av året. Tack för uppmärksamheten! ;)




Kommentarer
sosso
2008-12-29 kl 20:40:04 http://zuzu.blogg.se/

HAHA Gollum i rosa hotpants!! Stackare, nu har du varit sjuk alldeles för länge. Skärpning!

Men nu har du två dagar på dig att bli frisk, hoppas att det räcker. -Och att ni får sketaroligt i Göteborg!!

Jag, Fredrik, Dan och Madde ska in till stan och käka nyårsbuffé för att sedan kolla på fyrverkerierna. Vuxet så säg! :P

Puss!

sosso
2008-12-30 kl 14:44:22

Nej usch, jag har nästan ångest för att börja igen. Fick ett jäkla mail av Hans-Ove eller vad han heter att jag måste lämna in komplettering till elevintervjun, att jag skulle koppla till litteraturen... SUCK!!

har du börjat med historia-tentan?



Jag och Fredrik är kvar här i Frövi och åker nog hem igen på lördag. När ska du åka?

Puss!

sosso
2008-12-30 kl 14:44:57

Fin design du har förresten!

kan inte du lära mig också :P

Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback