Snart, snart

Nu är jag helt säker. Det är någon som vandrar in i mitt rum om natten. Det är någon som slår mig i huvudet, häller syra i min hals, gör så att näsan växlar mellan ett propp- och Niagarafallsläge. Det är någon som hindrar mig från att bli frisk. Det är en himla tur att jag har bestämt mig för att strunta i denna någon. Därför har jag trotsat kylan för att få spendera lite quality time med min kära Anna. Nyårsblåsan är fixad och väskan är nästan färdigpackad inför resan. Nu fattas endast lite sömn och ett gott humör innan det är dags att avfärd. 09.04 imôra bär det av mot nya äventyr!

Gott nytt år, kära vänner!



Kommentarer
Cissi
2008-12-31 kl 17:10:36

Jag har också en sån!

BAJSDAGBOKEN
2009-01-02 kl 00:16:30 http://vardagsbajs.blogg.se/

HEJ!!



SKULLE JAG KUNNA FÅ PUBLICERA EN AV DINA BILDER PÅ MIN BLOGG? JAG LÄNKAR GIVETVIS :)



www.vardagsbajs.blogg.se

Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback