Ute på äventyr

Besökte el Gotemburgo i helgen. En riktigt grymt rolig helg med bra sällskap. Vi hann med precis allt som behövdes. Ett traditionsenligt fika efter shoppingrundan, middag med vin och spel, flummande på hög nivå. Dessutom en riktigt rolig utekväll. Jag får lov att säga att det var en toppenkväll. Den innehöll det mesta.

- Cathrine stukade foten på en kille. Nu hoppar han nog inte lika gärna som då.
- En kille meddelade att han älskade mig innan han ens hälsat.
- Ems disappeared som vanligt. Hon är väldigt bra på det där!
- Min randigtröjade soulmate på dansgolvet var väldigt underhållande.
- A Good-looking Guy. Det var länge sedan jag dansade med en så snygg kille.

Som summering, ska jag väl tillägga att jag fått en förändrad uppfattning om Göteborg. Staden är inte så farlig som den verkar. Det gäller bara att hålla sig borta från Avenyn, så går det faktiskt att röja ordentligt.



Kommentarer
Erika
2008-02-19 kl 21:58:20 http://erikaviktoria.blospot.com

Hej! Jag visste inte att du hade en blogg. Hur har jag kunnat missa detta?! ;) Kram!

Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback