Arvika

Sitter i lägenheten i Arvika. Anna och jag tog bilen hit i torsdags för att stanna över helgen. Det är faktiskt riktigt skönt att vara hemma, bara få ta det lite lugnt ett par dagar. Visserligen är det inte så lugnt i stan just nu, p.g.a. alla festivalbesökare. Jag har aldrig sett så mycket folk här. Det är sjukt. Jag har aldrig heller i nyktert tillstånd konstaterat hur mycket folk skräpar ner! Illa är vad det är. Schletna ser de ut också. Jag avundas dem inte.

Imorse när jag vaknade var strömmen totalt väck. En timme tog det innan den återvände. Undrar just varför det var strömavbrott nu. Det är ju jättefint väder.

Nu får det vara dags för en dusch innan jag ska hämta Cathrinen på tågstationen.



Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback