Brevlådeberoende

Har varit ute vid brevlådan tre gånger under morgonen. Ännu ingen post i sikte. Brevlådeberoendet är ganska stort just nu. Det finns så mycket som jag vill ska ligga där i lådan. Först och främst framkallningen av mina kort. De har jag ägnat de senaste två veckorna åt att vänta på. Inte får jag dem, inte. Posten har nämligen slarvat bort dem. Nummer två är en film. En musikal som min vän Lollo har skickat till mig. Hoppas att posten inte har gömt den också. Sedan var det ju det där med att jag ville läsa NWTs recensioner av Hultsfred. När jag läste tidningen, hade de inte skrivit en enda. Dåligt. Jag har ingen tur med posten.

Oj, nu tyckte jag att jag hörde postbilen. Hej då!




Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback