Festival och fotboll

Är hemma igen efter en grym festival! Jag hade nog inte kunnat ha roligare. RATM var helt sjukt bra live. Bästa livekonserten. Och vilken stämning i publiken! Att dessutom ha fått se Alter Bridge och Mark Tremonti.. Jojo, nice musik var ordet. Babyshambles var dock rätt döda på scen och Danko Jones gör sig nog bäst på skiva. Trevligt sällskap hade jag i alla fall med mig. Med andra ord; Sosso, Cathrine, Gustav, Nordh och Kalle.

Då festivalområdet byggts om och vi inte kom in på campingen för att sno en tältplats, sov Sosso, Kalle och jag hela fyra timmar i bilen innan vi återvände hemåt. Det var det enda negativa med resan. Ja, det och att vi fick parkera extremt långt från festivalen.

Äventyret har tydligen fått mig att börja sova igen. Jag sov min första riktiga natt på kanske tre-fyra veckor i natt. Somnade även efter första halvlek i fotbollen förut, trots en rolig match. Sverige-Spanien 1-2. Resultatet var inte helt oväntat direkt. Ibrahimovic, Torres och Silva vet precis hur man ska få in bollen i mål.




Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback