Midsommarhelgen

Intensiv midsommarhelg, får jag lov att säga. Firade aftonen hemma hos mig med mina bästa tjejer. Cathrine, Anna, Ems o Sosso på en gång. Kan det bli bättre? Svar: Nej. Grillning, vin, kortspel, piano & sång, prat. I slutändan satt jag där med Sosso och Ans medan morgonen närmade sig. Det förvånar mig inte längre att jag lägger mig sent på en midsommarafton. Det är liksom inte första gången tiden glöms bort.

Under lördagen blev det en tur till Arvika för att hämta grejer i lägenheten och äta middag. Mycket skratt i bilen. Mycket sång i bilen. Mycket flum i bilen. Tur att alla var lika övertrötta. En snabbvisit på Bergvik under hemresan ledde till mysstund med flickorna hos Anna. Otippat att Holland åkte ur EM, men samtidigt.. Det är ju det de gör varje mästerskap, trots att de spelat riktigt bra i gruppspelet.

Idag: Marre på besök. Mysigt, även det. Under kvällen fotboll, Spanien-Italien, hos Cathrine. Långsamt speltempo. Mållöst. Nervpåfrestande. Straffar. NERVÖST. Casillas ägde stenhårt. Första vinsten mot Italien på 88 år. Glädje.




Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback