Seg dag

Finns inte mycket att göra här. Det ösregnar. Min förkylning har förvärrats. Har införskaffat nässpray och annat nödvändigt i hopp om förbättring till imöra. Jag försökte städa förut, men har inte riktigt orken uppe. Ikväll blir det soffan och film. Kanske läsa lite i boken. Inte blir det träning i alla fall, fast det är det jag helst vill göra.

Sosso har förresten räddat mitt liv. Idag kämpade hon sig genom regnet för att hämta saker i min lägenhet. Där innanför dörren låg allting. Filmen, avin till mina bilder. Så det är därför ingen post har kommit till brevlådan. Den har eftersänts till min lägenhet, utan att jag har bett om att få eftersändning. Intressant. Tur att jag har min gullunge, som ordnar upp allting. Hon är en mycket bättre brevbärare än den vanliga. Så det så.




Kommentarer
sosso
2008-06-19 kl 22:18:27 http://zuzu.blogg.se/

Hihihi :::::::::*

Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback