Trött på att hitta på rubriker

Nu har jag gjort en extra tripp till Arvika för att hämta lite grejer inför Hultsfred. Jag tog med mig Anna på turen. Vi gick på stan en liten sväng när vi ändå var där. Efteråt åkte vi till Skutberget; badade och gick en promenad på 5km.

Det är helt mörkt av moln på himlen. Jag är nästan glad över det. Har känt mig så schleten den senaste tiden. Det är nog två eller tre veckor sedan jag sov en hyfsat normal natt. Det är bara att hålla tummarna för att det blir bättre nu när det verkar lite svalare ute. Jag vill ju vara fit for fight på onsdag (och ännu mer på torsdag)!

Dagens fundering: Känner jag någon vägarbetare? Killen som vinkade till mig på E18 förut verkade känna mig, i vilket fall som helst.



Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback