Ensam och övergiven

Är det någon mer än jag som är irriterad på att alla blogginlägg försvinner när man ska "spara & publicera" här på blogg.se? Igår försvann ett otroligt välskrivet inlägg, som jag ägnat timmar åt att författa. Okej, kanske inte timmar. Egentligen var det väl bara runt tio minuter. Hur som helst är det störande. Jag vill inte ens ägna tre sekunder åt att skriva saker, som bara försvinner puts veck. Det är waste of time and energy.


Har också just insett att jag glömde en passagerare när jag åkte från Arvika - Min lilla söta blomma står fortfarande kvar på köksbordet! Jag hoppas verkligen att den har en rad överlevnadsstrategier och klarar sig till på söndag. Annars har jag just tagit död på min enda vän i lägenheten. Illa, illa. Den hade ju precis börjat växa till sig. Det bekräftar dock bara vad jag redan visste: Jag kan bara (om ens det) ta hand om mig själv! Punkt slut!




Kommentarer
LoyZ
2008-03-26 kl 16:06:24 http://vasiliou.blogg.se

Hahah! Kolla in mitt senaste inlägg också :) Känn dig inte ensam min vän!

sosso
2008-03-26 kl 16:20:02 http://zuzu.blogg.se

Haha stackars blomman!!
Näe jag har inte varit med om det :/ Men tack för tipset, då ska jag kopiera texten innan jag publicerar den nästa gång...

Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback