Hockey och krogen

Måste få uttrycka min glädje över segern igår. 3-1 var inte ett helt fel resultat. Sista perioden var nervpåfrestande, men det var lätt värt att gå på. Det är något speciellt med den där slutspelsstämningen alltså. Mycket action. Jag gillar't.

Krogkvällen efteråt var, som vanligt, riktigt kul. Förfest med Partyskivan, dricka och tjatter. Kul att vi gick till Nöjes också. Det är ändå ett par månader sedan sist. Denna gång blev det inget dansande, men en hel del snackande. Jag börjar lägga märke till vilka som är ute varje helg. Det känns som om jag alltid träffar samma personer när jag går ut i Karlstad.

Kvällens analys 1: Anna och jag umgås förmodligen alldeles för mycket. Snart går det nog inte att se vem som är vem längre. Inte mig emot dock. Jag tycker om att träffa lilla söta Anna.

Kvällens analys 2: Varför känns det som om mitt liv står still? Någon har tryckt på repeat och vägrar att byta låt. I början gillar man melodin och vill lära sig den utantill. Sedan kommer punkten då man kan varenda ton utantill och älskar det som spelas. Fast vad händer då låten spelats sönder och förnyelsen är nödvändig? Borde man inte få byta då? Jag vill faktiskt höra en ny låt nu.




Kommentarer
Carolina Borg
2008-03-28 kl 00:34:41

BU FÖR HOCKEY!!!!! Muahahahahahaha!!! Heja konståkning!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;)

Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback