Effektiva Lylv

Idag (också) är det sjukt, jäkla varmt ute. Jag satt ute på balkongen och planerade min pianolektion för några timmar sedan, men det var nästan så att jag avled på stört. Huvudvärken påminde mig lite om det faktum att jag faktiskt inte tål värme speciellt bra. Dock är jag fortfarande glad över det fina vädret; Hellre värme och sol än ösregn och blåst!

Jag har varit så effektiv idag att det inte är sant. Gehörsprovet gick riktigt bra, vilket gläder mig. Jag trodde inte att jag kunde höra ackord alls, men tydligen kan jag det. Hurra! Sånglektionen gick också bra. Blev inspirerad, tog mig hem till lägenheten och övade massor. Har plankat låtar, sjungit, spelat gitarr.

Det är nästan så att jag funderar på att diska och städa lägenheten också. Bara nästan alltså, inte mer än så.



Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback