Fästingar

Imorse när pappa skulle till jobbet, hittade han en fästing på sin rygg. Där satt den och käkade gladeligen upp hans blod. Antagligen har den gjort det rätt länge, för den är äckligt stor och har efterlämnat en ring på min stackars pappas rygg. Nu blir det läkarundersökning direkt.

Jag avskyr fästingar. De fula krypen har absolut ingen funktion. De bara sätter sig fast på allt levande och käkar blod. Jag vill behålla mitt blod för mig själv, tack. Har fått fästingar på mig två gånger och har inte direkt något positivt minne av det. Det kryper i mig bara jag tänker på att det döda äcklet ligger kvar på köksbordet och stirrar på mig.

Slutsats: Fästingar och spindlar borde inte få existera. Inte kackerlackor heller.



Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback