Fest

- Riiing!

Jag: Hallå?
Christian: Hallå där! Vad gör du?
Jag: Jag städar lägenheten.
Christian: Planerar du att ha en tillställning ikväll, alltså?

Det gjorde jag icke. Dock ledde samtalet till en spontan fest hemma hos Kalle. På en tisdag? Jo, alltså.. Det är ju det där med att vi knappt har några lektioner kvar. Finns inte så mycket annat att ta sig för. Mycket trevlig kväll för övrigt. Förstår bara inte varför sådana kvällar tycks bli så sena. Jag gick hem relativt tidigt och då var ändå klockan över två.. Pigg är kanske inte ordet för vad jag är idag. Får dock piggna till strax, eftersom Anna kommer hit om en timme! Hon ska bo hos mig under större delen av veckan. Känns riktigt bra.

Nu ska jag gå hem till Sosso och ligga död i hennes säng tills det är dags att åka till stan.



Kommentarer
Lotta
2008-05-22 kl 22:54:53

Hej Ylvis! Jag saknar fortfarande att bo vägg i vägg med dig i troili! Jag försöker också vara duktig och blogga: http://www.charlottesometimespicture.blogspot.com/

Kram/Lotta

Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback