Ritz

Nu har lilla söta Anna åkt hem igen. Lämnade henne precis på tågstationen efter en glassätarstund i stan. Det har varit så roligt att ha henne här i flera dagar. Jag trivs så bra med henne. Hon är guld värd.

Igår var det ännu en studentfest på Ritz. Vi förfestade med ölspel hos Nordh. Väl inne i stan väntade tyvärr en väldigt seg krogkväll. Det var jättelite folk mot förra gången och inte alls samma drag.. Därför gav vi upp tidigt och tog en taxi hem till mig för efterfest med kladdkaka och lasagne. Grymt mysigt. Sent också. Igen.

Annars har veckan bestått av lite shopping, skräckfilm (nej, det går egentligen inte att kalla den filmen heller för skräck) och allmänt mys. Skönt att man knappt har några lektioner kvar, så det finns tid till annat.

Dagens plan: Tevekväll med Sosso.



Kommentarer
sosso
2008-05-24 kl 16:59:39 http://zuzu.blogg.se

WORD! ;P
Ska bli mys. Man skulle egentligen ha nåt gott att snaska på med, det är ju trots allt schlagerkväll :)

Carolina
2008-05-25 kl 22:39:31 http://tycho85.blogspot.com

Sorry Ylva. Har ingen aning om det området. Känner inte alls till malmö, känner till mer Göteborg. Har faktiskt aldrig gillat malmö direkt så jag har inte varit där få ofta...hehehe...o nu ska jag bo där!!! haha!!! vi har själv problem med var man ska bo o var man inte ska bo. Rebecka kanske vet, hon bor ju där nu.
KRAM!!

Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback