Samtal i nattetid

Sosso: GÅ OCH LÄGG DIG! BUMS!
Lylv: Men... Mamma, kan jag inte få stanna uppe lite till?

Sosso: Du vet vad jag har sagt om det där.
Sosso: Vill du alltså gå upp en timme tidigare bara för det?
Lylv: Men men... Nej... Jag vill ju bara få sitta uppe lite längre! Kan jag inte få sova länge ändå?

Sosso: Jag väcker dig 2 timmar tidigare bara för att du trotsar!
Lylv: Nej, men mamma! Snälla, låt mig få sova!!!!

Sosso: Hepp
Lylv: SNÄLLA! Jag gör vad som helst!

Sosso: Gå och lägg dig nu då!

Okej, okej. Jag fattar vinken. Nu är det sovdags!




Kommentarer
sosso
2008-05-15 kl 11:27:11 http://zuzu.blogg.se

hehe, förlåt gumman! önskar att jag också kunde känna att det var skitbra nån gång ;P
Puss på dig!

Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback