Intensiv vecka

Den här veckan känns redan galet fullspäckad. Jag kom hem från skolan runt sju igår kväll och senare lär det bli under de närmsta dagarna. Ikväll är det objektsfesten som står på schemat. Med den menas att alla övningselever med föräldrar kommer till aulan för att ha en liten julfest. Båda mina elever ska få spela inför publik för första gången. Det är inte utan att jag känner mig lite stolt... :)

Det verkar tyvärr som om jag kommer att missa höstens dansavslutning. Känns lite surt, men å andra sidan får jag äran att delta i skolans julkonsert istället. Det är aldrig helt fel att plonka lite på ett piano då och då! Speciellt inte när det är ett riktigt bra stycke som ska spelas.

Nu är biljetterna till Alter Bridges spelning i Stockholm beställda också. Nordh, Jesper och jag åker definitivt dit. Sedan får vi väl se vilka fler som hänger på...



Kommentarer
Nordh
2008-11-18 kl 12:11:52

Yeah!

Äntligen är dom beställda...

Den 10:e smäller det.. ;)

Hoppas det går bra för dina övningselever ikväll..

Lylv
2008-11-18 kl 13:10:16

Japp, den 10e smäller det! Det kommer att bli grymt kul!!! :D

Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback