Jaha, ja...

Jag har varit less på skolan rätt länge nu. Det finns egentligen ingen anledning att vara less - alla lektionerna funkar ju bra just nu. Jag måste börja peppra mig själv med positiva tankar om min fantastiska musikkarriär, så att jag kan gå dit med ett leende igen. Det är ju det som det mesta handlar om; vilken attityd och inställning man har till saker och ting. Att ha "you go, girl"-attityden gör att saker flyter på mer smärtfritt. Idag ska jag påminna mig själv om det hela dagen.

Helgen har varit bra, som vanligt! Cissis inflyttningsfest var (precis som jag trodde) både minnesvärd och riktigt rolig. Det blev mycket sjungande till RATM, DLK och de gamla vanliga festdängorna. Dessutom återvände vi till 90-talet och mindes alla låtar från barndomen. Festen slutade med efterfest hos mig, då vi stannade uppe väldigt länge för att ha seriösa samtal. Riktigt intressanta samtal. Vi kan alltså vara allvarliga ibland, även vi. Känns ju skönt att veta!

Lördagen spenderades i lägenheten tillsammans med Cissi. Vi ägnade 8 timmar åt varandra, men ingen av oss kunde förstå att tiden runnit iväg så snabbt. Vi hade ju egentligen inte gjort någonting...

Nu har jag också firat Fars Dag med min kära familj. Passade på att inhandla lite julklappspapper på Maxi också, när jag ändå var i Karlstaden. Julen närmar sig ju med stormsteg. Bara 19 dagar kvar till första advent!

Och huvudvärken har kommit för att stanna, tydligen... Tôligt läge.




Kommentarer
Erika
2008-11-11 kl 00:05:31 http://erikaviktoria.blogspot.com

Tack!! :) Jajamensan jag har färgat håret! Blev lite trött på min naturliga hårfärg och kände att det var dags för en förändring. ;)

Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback