Slödag nr 1

Onsdag är vanligtvis veckans längsta skoldag för mig. Idag förvandlades den till en ledig dag. Fyra inställda lektioner på samma dag! Jag är överlycklig! Det kom verkligen i rättan tid. Jag sov bort hela förmiddagen. Väl uppe ur sängen läste jag i en bok, såg på teve och småstädade lite. Vid halv fyra var jag otroligt trött, vilket ledde till att jag lade mig och sov igen. Nu är jag uppe på benen för andra gången idag. Ska försöka piggna till lite, för ikväll är det dans igen och det vill jag inte missa!

Dagens notis: Bloggdesignen är omgjord för att skapa en mer julig atmosfär. Enjoy!



Kommentarer
Erika
2008-11-12 kl 22:19:30 http://erikaviktoria.blogspot.com

Vilken härlig bloggdesign! :D Jag längtar ännu mer till julen nu när jag såg den. Förresten så köpte jag årets ANDRA julskiva idag! ;)

Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback