Dans och annat

Det blev en extrem start i skolan efter lovet, precis som jag anade. Min höjdpunkt och paus från kaoset i skolan var danslektionen igår kväll. Det är så skönt att ha någonstans att gå, där man inte får läxor eller betyg. Dessutom är det riktigt kul! Läraren börjar bli petigare och petigare. Det känns som om hon stirrar på mig konstant hela lektionerna. Det gör mig inte speciellt mkt; jag dansar ju bara för nöjes skull! Fick beröm ett par gånger igår också, så det var en extra sporre! :)

Jag har varit väldigt trött hela veckan. Det känns lite som om någon har slagit en hammare i mitt hövve. Kanske någon var här inne när jag låg och sov...? Hur som helst, jag tänker lösa det hela med att sova en ordentlig natts sömn! Imöra är jag nämligen ledig från skolan, med undantag för ett rep, så jag kan ligga i sängen till halv tre om jag så vill! Det ska bli hur skönt som helst!

Ser också fram emot Cissis inflyttningsfest imöra kväll. Det lär bli en kväll att minnas!




Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback