Lång vecka

Det ska kännas att man lever så här före jul. Helst skulle jag vilja sitta i min ensamhet och mysa, men det finns inte mycket tid till det. Igår hade jag en oändlig dag i skolan. Idag fick jag en ledig kväll, vilket jag tackar för. Jag hann göra lite diverse nödvändiga saker och koppla av en stund. Det var verkligen välbehövligt. Dock vill jag tillägga att det mesta jag gör i skolan är roligt just nu, trots allt springande! Hade en bra gitarrlektion i förmiddags, då jag fick ny inspiration till att öva. Om jag bara hade haft en stålsträngad gitarr... Det hade varit riktigt, riktigt trevligt just nu!

Veckans önskan: Att det ska bli fredag, så att jag äntligen får åka till Karlstad igen.



Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback