Hösten är tillbaka

Igår morse när jag körde till skolan, lade jag märke till hur vissa blad på träden börjat gulna. Ett träd lyste alldeles rött och vackert. Det är alltid underligt hur fort sommaren förvandlas till höst. Varje år missar jag de där första tecknen och lägger inte märke till hösten förrän den funnits där ett par veckor. I år är jag förhoppningsvis lite bättre på det.

I mitt liv är det fullt upp som vanligt. Afropub i måndags och så var jag på terminens första danslektion igår. Har börjat gå en kurs i showjazz tillsammans med en klasskompis. Det är riktigt kul! Ser fram emot onsdagskvällarna i fortsättningen. När jag kommer igång med simningen också, blir det perfekt.

Kvällens plan är att mysa med Sosso och se på film. Sedan kan jag se fram emot en skön helg hos mamma och pappa. Ja, för nu är det dags igen. K-staden har varit utan mig alldeles för länge.



Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback