Resumé

Livet rullar på i samma takt som alltid. Jag ägnade större delen av förra veckan åt paj, film och gott sällskap. En del bra filmer, men jag skulle nog inte råda någon att titta på Pathology. Om man inte älskar blod, sex och lik förstås...

I lördags var det dags för årets kräftskiva hos Martin. Redigt kul var det! Jag åt tyvärr inte mitt livs andra kräfta, men det gjorde inte så mycket. Festen var fylld med gamla nostalgiska festlåtar och galet folk. Extra kul att vi hade besök av en del gammalt Geijerfolk. Vet inte vad det är, men fester med dem blir alltid hundra gånger mer galna än annars. Höjdpunkten var nog att få sjunga Borlänge är bäst igen. Det var lite småbråk om Borlänge verkligen är bäst. Både Karlstad och Stockholm fanns ju som förslag. :P

Dagens fundering: Hur mycket ska man lyssna på sin hjärna respektive sitt hjärta?



Kommentarer
sosso
2008-09-22 kl 22:08:32 http://zuzu.blogg.se/

mycket bra fråga!

Senemizz
2008-09-22 kl 23:25:31 http://senemizz.blogg.se/

Jag ger dig rådet att lyssna på hjärtat trots att det är lättare att lyssna på hjärnan!

Cathrine
2008-09-23 kl 14:57:09

Du vet vad mitt svar är redan! Just do it!

Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback