En solig Karlstadmôra

Igår begav jag mig ända till Sunne för att äta den traditionella påskmiddagen med familjen. Maten och utsikten var lika god som vanligt! Det var trevligt att få umgås med familjen lite innan de åkte vidare till Sälen. Själv återvände jag till ett lugnt och tomt hus. Det utnyttjade jag till fullo. Finns det något bättre än att spela piano mitt i natten? Det finns ingen annan tidpunkt jag får mer inspiration än då...

Så är det nu påskafton. Klockan är 9.30 och hittills har ingen ringt på dörren. Jag planerar att fly ifrån huset inom snarast för att vandra runt i stan med Cathrine. Hoppas att alla utklädda ungar kommer förbi mitt hus när jag är borta. Jag rapporterar med mer info senare!

Måste också nämna att det är fint väder idag, även fast det är påsk. När hände det senast?



Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback