Fredagstankar

Oj, idag är jag inte pigg! Det känns som om någon har bankat sönder mitt huvud i natt. Tät i näsan är jag också, lagom till vad som ska bli den bästa soldagen ever. Håhåjaja. Jag får försöka vakna till och låtsas att jag är jättepigg hela dagen. För idag är det verkligen en toppendag (med undantag för skolgrejerna)! Se bara på det här schemat:

10.00 Möte med pianisterna
11.30-12.30 Pianometodik
Eftermiddagen: Soltimmar på Ingestrand
Kvällen: Förfest någonstans + Fest i puben

Det blir nog grymt!

Dagens tips: Det spelar ingen roll hur söta får är... Se inte Black Sheep! Den är nämligen helt värdelös!



Kommentarer
sosso
2009-04-24 kl 10:18:10 http://zuzu.blogg.se/

Hahahaha har ni sett den skitfilmen? xD

Jag har bara sett trailern på den men det räckte!

Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback