Plugg, plugg, plugg...

Jag har idag varit på den sista lärandelektionen! Det innebar att jag, efter att ha gjort ett ex antal inlämningsuppgifter i ämnet, är fri från lärandet i ett helt år! Det här är verkligen värt att fira. Jag vet inte hur än, men på något sätt måste det ske.

Annars är den här veckan redan lite rörig. Jag har fullt upp med hundra saker samtidigt, så jag hinner inte riktigt fatta själv vad det är jag ska göra. Jag tror att detta är det som främst bör fixas denna veckan:

· Öva inför gehörstentan på torsdag
· Boka sånglektion med Petra
· Skriva låten till afrosångsredovisningen
· Göra läxan i satslära
· Komma ihåg att jag faktiskt ska till sjukgymnasten imôra
· Öva piano och gitarr tills jag dör
· Fixa med danskoreografin

Om jag hinner skriva några arbeten också, är det ett stort plus...

Inte så kul för er att läsa det här kanske, men det är det enda som snurrar i mitt hövve just nu!



Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback