Shopoholic

Ja, det är väl dags att kalla sig shopoholic efter det här lovet. Kan säga så mycket som att det inte är bra att bo i Arvika av vissa anledningar. Varje gång jag är i Karlstad, anser jag mig nämligen tvungen att shoppa bort mitt affärsbehov. Det leder i sin tur till att jag går på stan alldeles för mycket och slösar bort pengar... Efter det här lovet får jag leva som en fattig bonddräng resten av våren. Nej, jag tänker inte ens berätta allt jag handlat. Däremot tänker jag påpeka en sak: Jag har inte köpt någon väska! Så man kan ju alltid se den delen som positiv ;)

Bara två dagar tills skolan börjar. Uääää... Varför kan det inte bara vara juni nu istället?



Kommentarer
Lollo
2009-04-18 kl 15:12:01

HAR DU INTE KÖPT NÅGON VÄSKA!?

det är ju ett mirakel bara det.

sosso
2009-04-18 kl 15:29:44 http://zuzu.blogg.se/

Kom hit nuuuu! Miss you! Ikväll blir det grillning :)

Pusspuss!

Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback