Sola och bada i piña colada... eller något

Måste först och främst säga det här: Gud, vad skönt att sola! Det blev visserligen inget Ingestrand, men det funkade precis lika bra att sitta på Sossos altan. Jag tror till och med att jag fick lite färg.

Det blev grillning och förfest på gräsmattan utanför Sosso. Kom dit mycket folk i slutändan. Riktigt skoj! Dock gick alla till skolan, medan vi (Cissi, Nordh och jag) var sega i starten. Därför fortsatte vi förfesta hos Nordh. Det blev en hög med folk där också. Någon pub i skolan blev det inte för mig den här gången heller... Jag var helt slut och började gäspa redan vid tiotiden. Känner mig riktigt schleten just nu...

Idag ska jag ägna min lördag åt skolprojekt. En pianodag för pianoelever. Jag är lagom motiverad, eftersom det 1) verkar vara superbra väder och 2) är helg. Någon borde förbjuda skolarbete på helger!

Nej, nu måste jag ta itu med mig själv, så att jag kommer iväg någon gång.



Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback