Trötter

Puh, jag är helt slut! Det känns nästan som om jag behöver ett lov för att vila ut efter lovet... Väldigt intensiva dagar just nu. Har precis ägnat fyra timmar åt att leta efter en födelsedagspresent till min kära far. Syrran och jag har verkligen haft problem med det köpet i år. Till slut blev det i alla fall ett paket inhandlat. Det var i rättan tid också. Tydligen kommer mina föräldrar hem från skidresan tidigare än vad som var sagt, så nu är husfriden slut. Känns lite skönt, men hade gärna velat ha en enda dag helt i ensamhet på lovet. Det hinns nog inte med tyvärr...

Nu ska jag pallra mig iväg till mataffären (för fjärde gången på tre dagar), eftersom jag har glömt att köpa mjölk. Jag är bra på det där med planering...

Kvällens huvudingredienser:
Soffa, filt, te och film. Det kan bara inte bli misslyckat.



Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback