Allt och inget

Dagens tips: Säg aldrig att saker inte kan bli misslyckade - för då blir de det! Blev varken soffa, filt, te eller film häromkvällen. Gick istället och lade mig tidigt efter lite rännande hit och dit.

Hur som helst, så fick jag äntligen sova ut i natt. Har sovit grymt dåligt i någon vecka nu (trots lov), så det var verkligen välbehövligt. Jag drömde massa underliga drömmar också. Vi skulle springa någon slags hinderbana... Det regnade och jag låg och rullade runt i gräset. Cissi var där. Sedan kom Simon och var överpositiv. Det var konstigt.

Nu är lovet snart slut och jag har panik över att börja igen. Vill verkligen inte tillbaka till skolan... Tur att det snart är sommarlov. Jag får hålla fast vid den tanken, helt enkelt.



Kommentarer
Senemizz
2009-04-17 kl 08:56:38 http://senemizz.blogg.se/

Tack gumman!

Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback