Den som väntar på något gott...



Nu kommer folk att bli galna på mig, men det struntar jag blankt i!
Det här är min blogg och här skriver jag vad fasen jag vill. Trots att det bara är augusti. Trots att det egentligen fortfarande är en sommarmånad. Trots att jag antar att det är förbjudet att säga sådant här högt. MEN... Jag är inte sen att erkänna mina synder. Därför bekänner jag här och nu att jag längtar efter vintern. Efter julen. Skulle göra vad som helst för att få stå i mitt kök och baka lussebullar just nu. Tända ljus, julpynta, gå en promenad i det snöiga vädret... Det är verkligen något speciellt med julfirande. Jag tycker att det borde införas ledighet under hela december, så att det finns tid att mysa ordentligt. Då kanske folk skulle förstå varför det är den absolut bästa månaden på hela året.

Oh well, de närmsta tre månaderna går väl fort, hoppas jag...



Kommentarer
Nordh
2009-08-29 kl 11:15:47

Haha...

Jag tror inte att någon som läser det här kommer att vara förvånad... :P

Julen är ju visserligen en fin högtid så längta på du...

Även om det kanske är lite väl tidigt.. ;)

Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback