Schemaläggning

Nu har jag ordnat med massor av saker. Schemat är i princip klart. Det ser helt okej ut so far. Saknas bara en fristående kurs i klassisk sång och någonstans att placera in mina elever, så har allt klaffat. Jag har till och med ringt bilservice idag för att få en motortvätt. Det kan verkligen behövas, eftersom motorn fortfarande är fylld av olja sedan den lilla "olyckan"...

Imôra har jag mina två första lektioner. Sångmetodik och arrangering blir det då. Efteråt firar Sosso, Cissi och jag med att åka till Karlstad för att shoppa. Jag kan behöva lite uppmuntran i form av kläder eller dylikt och är så glad att vi åker. Hoppas att höstkollektionen i affärerna bjuder på något trevligt... :)

Dagens konstatering: Det förflutna gillar att visa sig emellanåt. Komiskt, komiskt.



Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback