Seg môra

Mystisk morgon. När jag skulle titta på klockan imorse, upptäckte jag att mobilen hade stängt av sig själv. Den verkade tydligen leva ett eget liv. Det gjorde även min dator. Satte på den för att kolla min mail och vad hände? Jo, den var ungefär lika seg som tjära. Jag startade om den och då försvann problemet... Kanske måste börja tygla mina tekniska prylar lite mer efter det här.

Det är ett riktigt skitväder idag. Har ösregnat sedan jag vaknade. Jag känner mig inte direkt sugen på att springa fram och tillbaka till tvättstugan i det här. Nåväl, det blir nog en trevlig dag ändå. Fika med Johan, en tur till stan och så kanske bryggan och Fullt Ställ ikväll. Planerna byggs på, precis som vanligt.



Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback