Sovmôra

Åh, nu har jag sovit en lång och underbar natts sömn. Det var nästan skönt att vakna på môran och se det dåliga vädret utanför fönstret. Eller ja, det var nog bara mysigt eftersom jag vet att jag inte behöver gå ut. Jag är nämligen ledig idag! Skulle egentligen haft tre eller fyra lektioner, men ingen av dem har kommit igång än. Gôtt!

Shoppingturen igår bjöd inte på så fantastiska fynd. Riktigt tråkiga kläder i affärerna, faktiskt. Jag hoppas verkligen att det kommer roligare höstnytt inom några veckor. Som tur var, hittade jag någonting annat att köpa. En sjal och... ja, en väska. Jag vet. Jag behöver ingen väska; men jag kunde inte låta bli! ;) Hur som helst, det var riktigt trevligt att komma iväg och umgås med flickorna ett tag. En heldag med dem är aldrig fel!



Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback