Det närmar sig...

Nu är scenen helt färdigbyggd! Idag har vi dessutom ägnat oss åt att repa sketcher och danser. Nu känns det att det närmar sig... En och en halv dags rep kvar innan spexföreställningen. Jag börjar tro att vi faktiskt kommer att få ihop det! Känns riktigt kul :) Är dock lite orolig för mitt huvud och allt jag missat under tiden jag varit sjuk. Det känns inte som om det här är det optimala för mig just nu. Huvudet protesterar redan högljutt. Vi får väl se om det bär eller brister, helt enkelt...

För övrigt är det jättesvårt att förstå att jullovet börjar på torsdag! Är det verkligen bara en och en halv vecka kvar till julafton? Tiden går så fort att jag blir rädd.



Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback