Det som komma skall

Helgens planer:

· Julmys med Sosso
· Julbord med Arvikagänget
· Julfest i skolan
· Scenbygge i skolans aula inför det årliga spexet

Det kommer alltså att bli en riktigt julig dag imôra, då de första tre punkterna går av stapeln. Jag ser fram emot det riktigt mycket! Ska bli skönt att slippa tänka på lektioner och bara ägna sig åt att ha kul! Dessutom är det min första fest på en hel evighet. Hjärnskakningen har hindrat det mesta ett bra tag. Jag är fortfarande inte frisk, men nu får det vara nog! Nu ska jag banne mig ha kul!

Angående spexet då... För dem som inte går på Ingesund och vet konceptet: Skolans treor gör varje år en show där det drivs med fyrorna. I år går jag i trean. Ni kan ju räkna ut själva vad det leder till. Klassen har jobbat stenhårt med att fixa ihop spexfilmer, som nu kommer att visas i puben varje skoldag innan showen. Nästa vecka består helt av rep, rep och rep. Nu ska showen fixas! Ska bli riktigt kul att visa upp den på onsdag kväll! Kom dit vettja! :)



Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback